Pages

Thursday 10 November 2011

Hidup ku

Alhamdulillah...Ya Allah...atas nikmatmu yang tak terhingga ini...

Hari ini...aku perlu menghantar dokumen-dokumen bagi menghadiri kursus yang di anjur kan oleh opis aku..emm...segala-galanya telah selesai..sudah selesai memfostat pagi tadi..dan telah diserahkan kepada qa si jelitawan lili..hemm....kursus ini nama dia CTFL...stand for Certified Tested Foundation Level...emm...kiranya aku la insan2 terpilih ni....seramai 5 orang telah dipilih termasuk aku la orgnya...hemm....bersyukur padaMu Ya Allah.....mungkin dengan cara ini..Allah memberi aku ilham untuk aku menambah ilmu....yang sememangnya...aku yg kekurangan ilmu ini.....aku bersangka baik..dan insyaAllah...aku akan melakukan yang terbaik....semoga aku lulus dalam exam ini...doakan utk aku yer.....
Aku insan yang lemah dan hina ini ingin menumpang ilmu Mu yang seluas lautan....seluas ruang angkasa....maha luas Ya Allah......izinkanlan aku mengutip serba sedikit ilmuMu ini..Ya Allah...

Ya Allah..tambahkanlah bagiku rezeki yang banyak lagi halal, imam yang benar, ilmu yang bermanfaat,kesihatan yang elok, kecerdikan yang tinggi, hati yang bersih dan kejayaan yang besar...
amin..amin...Ya Allah..perkenanlah doaku ini....

0 comments:

Post a Comment