Pages

Monday 5 December 2011

Permohonan di tolak..

Alhamdulillah...dengan keizinanNya..diberi lagi kesempatan unyuk menghirup udara segar milik Penciptanya..

eem...alkisahnya aku telah memohon untuk mengikuti bengkel penulisan super yang akan diadakan pada 24 dan 25 dis ini atas pembiayaan Opisku....malangnya telah di tolak...dengan alasan kursus aku telah banyak untuk tahun ini dan telah melebihi peruntukan....namun aku redha...mungkin itulah lorongan oleh Allah untukku..jika Allah berkehendakkan ia berlaku..pasti telah berlaku....hanya Allah yang tahu kebaikan untuk hambaNya...maka aku redha dengan ketentuanMu Allah...memanglah tidak dinafikan aku memang kecewa kerana tidak dapat menghadiri bengkel ini...namun aku percaya pasti ada hikmahnya....nak pergi atas pembiayaan sendiri...tidak kecukupan duit biarpun hanya rm500 sahaja....mungkin tiada rezeki...Allah lebih mengetahui apa yang terbaik untuk hambaNya..Ya Allah ampunilah daku.....semoga beroleh keredhaan-Mu Ya Allah....yang pasti usaha menjadi penulis tetap menjadi pujaan hatiku...

Ya Allah rahmatilah daku dan berkatilah daku...amin....

0 comments:

Post a Comment