Pages

Friday 21 September 2012

Keinginan

Alhamdulillah..syukur padaNya atas anugerah rezeki kesihatan dan kebahagiaan serta ketenangan jiwa yang dikurniakan ini..subhanallah...alhamdulillah...allahuakbar...


Tentang keinginan ini...ntahlah...tetiba rasa hati ini hendak sangat memiliki gadjet2 terkini yang menjadi kegilaan muda mudi masa kini...iyalah...ipad...galaxy note la...subhanallah...betapa teringinnya hati ini berkehendakkan itu....nasib baiklah keadaan kewangan  yang tidak mengizinkan...masih lagi waras menangani dilema dalam diri ini...

Ya Allah..adakah ini satu ujian daripadaMu?...sedangkan hati ini sebelum ini memang tidak pernah teringin terhadap gadjet2 ini...Ya Allah ampunilah daku andainya aku telah terpesona dengan keseronokan dunia yang sementara ini....aku cuba memikirkan apa kepentingannya andai aku memiliki gadjet2 tersebut? Selain daripada melayari facebook..aku fikirkan banyak juga gunanya..aku boleh install ayat2 al-Quran...dan banyak juga faedah andai diguna ke arah yang betul....subhanallah....insyaAllah..moga tercapai hasratku untuk memilikinya suatu hari nanti....moga beroleh redha Mu Allah...Jika gadjet2 itu melaghakan,,,mohon dijauhkan Ya Allah...andainya mendatang manfaat kepadaku dan seluruh hambaMu yang lain..maka perkenankanlah doaku untuk memilikinya suatu masa nanti.....amin...


0 comments:

Post a Comment